Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie – Ngoc Han Doan
Ngoc Han Doan
Diplomová práce
Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie
Entry of the brand Missha to Czech market and its marketing strategy
Anotace:
Cílem této práce je deskripce vstupu zahraniční kosmetické značky Missha na český trh a analyzovat její marketingovou strategií. Z této analýzy lze pak následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití marketingových komunikačních nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury a využita je i metoda kompilace …víceAbstract:
The aim of this work is to describe the entry of the brand Missha to the Czech market and to analyze its marketing strategy. Then to propose recommendations for possible changes in the use of marketing communication tools to enhance observed indicators of the company's strategy. For the creation of the theoretical part the methods of literature search and compilation are used. Available secondary data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48324
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48324
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internacionální marketing firmy l´OREAL
Ondřej Machek -
Internacionální marketing vývozu českého piva Rychtář
Helena Makovská -
Nástroje a formy marketingu institucí EU
Petr Ulbrich -
Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích
Ondřej Švarc -
Marketingová komunikace v internacionálním marketingu
Lenka Šíšová -
Internacionální marketingové aktivity firmy ARKU Maschinenbau GmbH v období krize
Petr Kolář -
Internacionální marketingový mix poradenské firmy
Blanka Brychcová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský