Ngoc Han Doan

Diplomová práce

Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie

Entry of the brand Missha to Czech market and its marketing strategy
Anotace:
Cílem této práce je deskripce vstupu zahraniční kosmetické značky Missha na český trh a analyzovat její marketingovou strategií. Z této analýzy lze pak následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití marketingových komunikačních nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury a využita je i metoda kompilace …více
Abstract:
The aim of this work is to describe the entry of the brand Missha to the Czech market and to analyze its marketing strategy. Then to propose recommendations for possible changes in the use of marketing communication tools to enhance observed indicators of the company's strategy. For the creation of the theoretical part the methods of literature search and compilation are used. Available secondary data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48324

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management