Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu – Bc. Kateřina Jandová
Bc. Kateřina Jandová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Utilization marketing mix to forming image of the business entity
Abstract:
Práce se zabývá společností Freegame, jež provozuje webový portál s online hrami. Hlavním cílem této práce je sestavení inovačního modelu komunikačního mixu společnosti Freegame, jehož výsledek je získání nových klientů a strategického plánu k budování image podniku. V první části jsou zpracována teoretická východiska práce, jež s daným tématem souvisí. Praktická část práce je zaměřena na postupy efektivní …moreAbstract:
The work deals with the company Freegame, which operates a web portal with online games. The main objective of this bachelor thesis is to build a innovative model of communication mix of Freegame, the result of which is the acquisition of new clients and strategic plan to build corporate image. In the first part of thesis are described the theoretical basis related to that topic. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eth3m/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDOVÁ, Kateřina. \textit{Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/wg4udj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Možnosti doplnění dialogové komunikace s uživatelem v prostředí CMS
Tomáš Siegl -
Specifika komunikace s uživateli návykových látek
David Stárka -
Propagace knihoven a komunikace s uživatelem na Facebooku
Olga Biernátová -
Analýza vizuální komunikace s koncovým uživatelem
Tereza Jeníčková -
Umělá inteligence jako nástroj komunikace s konkrétním zaměřením na oblast duševního zdraví
Gabriela Hastíková -
Specifické formy komunikace zaměstnanců s uživateli služeb v domově pro seniory
Lucie Honzíková Kotlánová -
Komunikace s dospívajícími uživateli drog v diagnostických ústavech
Sylva KLAŠKOVÁ -
Games and Activities for English Pronunciation Practice in ESL online lessons
Radim Vávra