Bc. Kateřina Jandová

Bachelor's thesis

Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu

Utilization marketing mix to forming image of the business entity
Abstract:
Práce se zabývá společností Freegame, jež provozuje webový portál s online hrami. Hlavním cílem této práce je sestavení inovačního modelu komunikačního mixu společnosti Freegame, jehož výsledek je získání nových klientů a strategického plánu k budování image podniku. V první části jsou zpracována teoretická východiska práce, jež s daným tématem souvisí. Praktická část práce je zaměřena na postupy efektivní …more
Abstract:
The work deals with the company Freegame, which operates a web portal with online games. The main objective of this bachelor thesis is to build a innovative model of communication mix of Freegame, the result of which is the acquisition of new clients and strategic plan to build corporate image. In the first part of thesis are described the theoretical basis related to that topic. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní