Bc. Dalibor Antonín
Master's thesis
Marketingová strategie Zoo Brno
Marketing Strategy of Zoo Brno
Abstract:
Předmětem diplomová práce je na základě teoretických poznatků, vytvořených jednotlivých analýz a průzkumu trhu, navrhnout marketingovou strategii pro Zoologickou zahradu města Brna, s cílem zvýšit její návštěvnost.Abstract:
Subject matter of the thesis is designing the marketing strategy for the Zoological garden of the city of Brno based on teorethical knowledge and different performed analysis and market survey with the purpose to increase the visit rate.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Antonín, Dalibor. Marketingová strategie Zoo Brno. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková