Způsoby předávání základních hodnot občanské společnosti na Waldorfské základní škole – Eliška Ďulinová
Eliška Ďulinová
Bakalářská práce
Způsoby předávání základních hodnot občanské společnosti na Waldorfské základní škole
Ways of transmitting the basic values of civil society in a Waldorf primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast sociologie vzdělávání a výchovy, konkrétně se zabývá výukou občanské výchovy na waldorfské základní škole. Cílem bakalářské práce je analyzovat, jakým způsobem jsou na waldorfské základní škole žákům předávány vědomosti a hodnoty vedoucí k výchově zodpovědných občanů liberálně-demokratické společnosti. V teoretické části je představena sociologie vzdělávání a …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the sociology of education and upbringing, specifically on the teaching of civic education in a Waldorf elementary school. The aim of the bachelor's thesis was to analyse how knowledge and values leading to the education of responsible citizens of a liberal-democratic society are transmitted to pupils at the Waldorf primary school. In the theoretical part the sociology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. Petra Tlčimuková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Nina Andrš Fárová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ĎULINOVÁ, Eliška. \textit{Způsoby předávání základních hodnot občanské společnosti na Waldorfské základní škole}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wghct1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaBakalářský studijní program:
Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Parents’ Home Involvement for Children’s School Achievement: Case of Shan Parents, Socialization and Cultural Capital influence Children’s education in Chiang mai, Thailand
Amphika Ananta -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ -
Folklor na Vizovicku a jeho využití v předškolním vzdělávání a výchově
Jarmila Šimková -
J. A. Komenský a jeho význam pro rozvoj sociální pedagogiky a filozofie výchovy
Jana Smílková -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Vliv alergického onemocnění a astmatu na výchovu a vzdělávání žáků v běžné základní škole
Monika Prudilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
23. 8. 2024
Kohout, J.
23. 8. 2024