Využití výtvarného projektu na 1. stupni ZŠ: Já a můj svět – Daniela KRYLOVÁ, DiS.
Daniela KRYLOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Využití výtvarného projektu na 1. stupni ZŠ: Já a můj svět
Using of art project in the primary education: Me and my world
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití projektové metody ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ. Předkládá výtvarný projekt s názvem "Já a můj svět" jako názornou didaktickou pomůcku určenou učitelům 1. stupně základního vzdělávání. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Praktická část zahrnuje přípravu, realizaci a vyhodnocení výtvarného projektu.Abstract:
Master thesis is focused on using of project method in art lessons in the primary education. It offers an art project called "Me and my world" as a practical and didactical instrument for primary teachers. This master thesis consists of two parts, theoretical and practical. A practical one includes a preparation, realization and evaluation of the art project.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Exler, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRYLOVÁ, Daniela. Využití výtvarného projektu na 1. stupni ZŠ: Já a můj svět. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Podpůrná vzdělávací videa pro předmět Výchova k občanství
Lukáš HORKÝ -
Tvorba školního vzdělávacího programu pro ŠKODA AUTO Střední odborné učiliště strojírenské ve vzdělávací oblasti tělesná výchova
Coletta Bitmanová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva