Potenciál internetového prodeje potravin zákazníkům spotřebních družstev – Bc. Lenka HRONOVÁ
Bc. Lenka HRONOVÁ
Master's thesis
Potenciál internetového prodeje potravin zákazníkům spotřebních družstev
Potential of internet selling of food to customers of consumer co-operatives
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit zájem zákazníků prodejen spotřebních družstev o nákup potravin přes internet. Na základě výsledků z marketingového výzkumu bylo poté cílem navrhnout doporučení pro vybrané spotřební družstvo Jednota působící v okrese České Budějovice, které zahrnuje prodejny Terno a prodejny Trefa. Všechny návrhy uvedené v praktické části jsou navrženy k zavedení a spuštění …viacAbstract:
The aim of this thesis was to evaluate the potential interest of customers of the shops of consumer co-operatives in buying food via the Internet. Based on the results of marketing research, the aim was then to propose recommendations for a selected consumer co-operative Jednota, which operates in the district of České Budějovice, including Terno and Trefa stores. All the suggestions presented in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRONOVÁ, Lenka. \textit{Potenciál internetového prodeje potravin zákazníkům spotřebních družstev}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/wgqxzw/.
Jak správně citovat práci
HRONOVÁ, Lenka. Potenciál internetového prodeje potravin zákazníkům spotřebních družstev. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Návrh firmy na internetový prodej potravin a jejich distribuci
Libuše Franková -
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Jaroslav NOVÁK -
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Nikola HANZLÍKOVÁ -
Prodej lokálních potravin v Brně
Tereza Dvořáková -
On-line prodej potravin - výzkum chování zákazníka na příkladu konkrétní firmy
Kateřina Volfová -
Nákupní chování v oblasti internetového nákupu potravin
Markéta PINCOVÁ -
Systém podpory prodeje potravin v kamenných a internetových maloobchodech
Tereza Malá -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná
Názov
Vložil
Vložené
Práva