Bc. Jakub Kureš
Bachelor's thesis
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Tools for Audiovisual Advertisment
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj nástrojů audiovizuální reklamy. Teoretická část popisuje historický vývoj a efektivitu audiovizuální reklamy až po současnost.Seznamuje s důležitými historickými událostmi vývoje audiovizuální reklamy se zaměřením na reklamní průmysl v České republice. Dále se zaměřuje na možný vývoj audiovizuálních reklam v budoucnosti. V praktické části je dotazníkové šetření …moreAbstract:
Bechlor´s thesis is focused Development Of Tools For Audiovizual Advertisment. Theoretical part describes historical development and efectivity of audiovizual advertising up to the present. It presents main historical events of development and focuses on advertising industry in Czech republic. It also focuses on possible development of audiovizual advertisment in future. In practical part there is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ftqwy/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Miroslav Dittrich
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Barbora Krakešová -
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Šárka Růžičková -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement ve videohrách
Jakub LACHMAN