Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře – Barbora Březíková
Barbora Březíková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře
Measuring Client Satisfaction in a Selected Digital Agency
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zákaznickou zpětnou vazbou a jejím měřením ve vybrané digitální agentuře. V teoretické části se definují základní pojmy, které se týkají zpětné vazby, klientské spokojenosti a dalších částí zvoleného tématu. Pojmy lze nalézt i v dotazníkovém šetření a v navazující praktické části. Ta řeší zpětnou vazbu od respondentů, určuje míru spokojenosti klientů agentury a konkrétněji …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with customer feedback and with how it's measured in a chosen digital agency. Thesis defines basic terms which are related to feedback, client satisfaction and more in the theoretical part of this work. The terms can also be found in the questionnaire survey and follow-up practical part. The practical part deals with quantitative feedback from respondents. It also determines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Březíková, Barbora. Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti
Daniel Hnitka -
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů
Michaela Hurtová -
Měření spokojenosti klientů s ordinací dětského lékaře
Karolína Kukučková -
Hodnocení spokojenosti klientu v denním stacionáři Domovinka Zábřeh
Anna KLICPEROVÁ -
Výzkum spokojenosti klientů se službami sociální péče
Jiřina Čurdová