Optimální cena za klik pro maximalizaci zisku internetového obchodu – Barbora Dolejšová
Barbora Dolejšová
Bakalářská práce
Optimální cena za klik pro maximalizaci zisku internetového obchodu
The optimal cost per click for maximizing profits of online store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá maximalizací zisku elektronického obchodu. Práce v literární rešerši vymezuje mikroekonomické pojmy, historii Internetu a základní fungování systémů PPC, které inzerenti používají jako nástroj pro zvýšení zisku svého e-shopu.Základem praktické části je analýza nákladů a zisku z PPC inzerce, která je ovlivněna týdenním testováním různých nabídek za proklik. Závěrem práce je …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on maximizing of ecommerce profit. This literary research defines microeconomic concepts, history of the internet and basic functioning of the PPC system that is used by the advertisers as a tool for profit maximizing of their e-shop. The basis of the practical part is cost analysis and profit from PPC advertising that is affected by the weekly testing of different offers per …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Hrdlička, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
PPC pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
Jan Martinovský -
PPC reklamy a jejich využití v oděvním průmyslu u internetových obchodů
David Autrata -
Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu
Matěj Beneš -
PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu
Tadeáš Viktorin -
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Marek Šašek -
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
Martin Onderka -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš
Název
Vložil
Vloženo
Práva