Branding - vztah mezi designem a marketingovou strategí – BcA. Ivan BYSTROŇ
BcA. Ivan BYSTROŇ
Diplomová práce
Branding - vztah mezi designem a marketingovou strategí
Theoretical part: Branding - The Relationship Between Design and Marketing Strategies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem brandingu, jeho smyslem, komplexním pohledem na danou problematiku především z pohledu grafického designu a vlastní praxe.Abstract:
This thesis deals with branding and its purpose, a comprehensive look at the issue primarily in terms of graphic design and their own practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
18777
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BYSTROŇ, Ivan. Branding - vztah mezi designem a marketingovou strategí. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Gabriela Vojtičková -
Návrh marketingové strategie pro grafické studio
Matěj Vašourek -
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu
Michaela Mariánková -
Návrh, realizace a marketingová strategie webové aplikace
Denisa Andrlová -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
Martin Chrt -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich