BcA. Ivan BYSTROŇ

Diplomová práce

Branding - vztah mezi designem a marketingovou strategí

Theoretical part: Branding - The Relationship Between Design and Marketing Strategies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem brandingu, jeho smyslem, komplexním pohledem na danou problematiku především z pohledu grafického designu a vlastní praxe.
Abstract:
This thesis deals with branding and its purpose, a comprehensive look at the issue primarily in terms of graphic design and their own practice.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 18777

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BYSTROŇ, Ivan. Branding - vztah mezi designem a marketingovou strategí. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe