Obsah sociálního CRM významných telekomunikačních společností – Jan Bartoš
Jan Bartoš
Bakalářská práce
Obsah sociálního CRM významných telekomunikačních společností
The content of social CRM of major telecommunication companies
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá, jak firmy fungují na sociálních sítích, kde následně vytvářejí vztahy se zákazníky a jakým způsobem firmy využívají sociální sítě pro obchodní účely. Výzkumný vzorek obsahuje všechny firmy zaměřenéna telekomunikace v Evropě na základě databáze CE TOP 500 za rok 2016, tedy 18 společností. U zkoumaného počtu firem byla následně vytvořena obsahová analýzana sociální síti Facebook …víceAbstract:
The bachelor thesis examines how companies work on social networks, where they subsequently create relationships with customers and how companies use social networks for business purposes. The research sample includes all the companies targeted for telecommunication in Europe based on the CE TOP 500 database for 2016, ie 18 companies. The content analysis was created for the number of companies surveyed …víceKeywords
Facebook
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média
Jan Němec -
Sociální CRM vybraných automobilových společností
Petr Řeřicha -
Sociální CRM
Richard Feix -
Sociální CRM spotřebitelských řetězců
Roman Kelner -
Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu
Martin Kohout -
Analýza trhu v oblasti social CRM
Michal Krokosch -
Sociální CRM
Štěpán Novák
Název
Vložil
Vloženo
Práva