User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov – Bc. Klaudia Daňková
Bc. Klaudia Daňková
Master's thesis
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
User experience se zaměřením na zvýšení konverzního poměru u e-commerce webů
Abstract:
Diplomová práce se zabývá identifikováním prvků, které hrají významnou roli při zvyšování konverzního poměru e-commerce webů, a nabízí detailnější pohled na několik vybraných prvků z hlediska UX. Součástí práce je i posouzení efektivity rozmístění vybraných prvků. Pro naplnění cíle práce byly využity kvalitativní metody - eye-tracking (n = 35), user testing (n = 36), hloubkové rozhovory (n = 36) a …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the identification of elements that play a significant role in increasing the conversion rate of e-commerce websites and offers a more detailed look at several selected elements in terms of UX. The thesis also includes an assessment of the efficiency of the layout of selected elements. Qualitative me-thods – eye-tracking (n = 35), user testing (n = 36), in-depth interviews …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá identifikovaním prvkov, ktoré hrajú významnú rolu pri zvyšovaní konverzného pomeru e-commerce webov, a ponúka detailnejší po-hľad na niekoľko vybraných prvkov z hľadiska UX. Súčasťou práce je i posúdenie efektivity rozmiestnenia vybraných prvkov. Pre naplnenie cieľa práce boli využité kvalitatívne metódy – eye-tracking (n = 35), user testing (n = 36), hĺbkové rozhovory (n …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAŇKOVÁ, Klaudia. \textit{User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/whc3m1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
Analýza dopadu změn v UX/UI designu na konverzní poměr ve vybrané webové aplikaci
Petr Križek -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán -
Kvalita pracovního života generace X a Y
Bibiána Fejedelemová -
Analýza nákupního chování Generace Y
Andrea Slížová -
User experience se zaměřením na kredibilitu v oblasti e-commerce
Barbora Hlávková