Projektové vzdělávání ve výuce ekonomických předmětů – Barbora Malinová
Barbora Malinová
Diplomová práce
Projektové vzdělávání ve výuce ekonomických předmětů
Project education in teaching economic subjects
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat rozvoj odborných znalostí, měkkých dovedností a klíčových kompetencí v ekonomickém vzdělávání na předmětu Fiktivní firma na obchodní akademii a na předmětu Cvičná firma na Vysoké škole ekonomické. Tato práce také popisuje současné nároky na profil absolventů obchodních akademií a analyzuje benefity inovativních výukových metod. Hlavním cílem práce je zjistit, jak tuto …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the development of professional knowledge, soft skills and key competencies in economic education in the subject Fictitious company at the Business Academy and in the subject Training company at the University of Economics. This work also describes the current demands on the profile of graduates of business academies and analyzes the benefits of innovative teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Katarína Krpálková Krelová
- Oponent: Marie Fišerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80855
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Učitelství ekonomických předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná výuka českého jazyka, slohu a literatury na gymnáziu. Návrh koncepce
David FRANTA -
Metody formy a prostředky - Terénní výuka jako specifická vyučovací forma přírodovědných a společenskovědních oborů
Lenka Dohová -
Exkurze do Brna jako součást projektové výuky ve vlastivědě na 1. stupni ZŠ
Lucie Kalná -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Historie a vývoj projektově orientované výuky na oddělení knihovnictví na Ústavu bohemistiky a knihovnictví
Alena Glauderová -
Efektivní výuka předmětu Fiktivní firma v sekundárním vzdělávání
Karolína Dohnalová -
Metody výuky, rozvíjející komunikativní kompetence žáků střední odborné školy
Nela TKAČÍKOVÁ -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce předmětu Myslivost
Monika Faltusová