Stanislav Švec

Bachelor's thesis

Hodnotová nabídka zaměstnavatele

Personnel Marketing of Manufacturing Company
Anotácia:
Ústředním tématem práce je personální marketing výrobních firem se zaměřením na zkoumání hodnotové nabídky zaměstnavatele. Práce se v úvodu teoretické části zabývá všeobecnou problematikou personálního marketingu organizací a nalézá zde návaznosti na vědu o klasickém marketingu. Stručně představuje čtenářům také problematiku firemních a produktových značek, které jsou východiskem pro detailnější deskripci …viac
Abstract:
The main topic of the thesis is personnel marketing of manufacturing companies with a focus on researching the employer value proposition. The introduction of the thesis theoretical part deals with the general problematics of personal marketing of organizations and finds connections to the classical marketing science. It also briefly introduces the issue of corporate and product brands, which are the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Švec, Stanislav. Hodnotová nabídka zaměstnavatele. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc

Moravian Business College Olomouc

Moravian Business College Olomouc

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Company Economics and Management