Stanislav Švec

Bachelor's thesis

Hodnotová nabídka zaměstnavatele

Personnel Marketing of Manufacturing Company
Abstract:
Ústředním tématem práce je personální marketing výrobních firem se zaměřením na zkoumání hodnotové nabídky zaměstnavatele. Práce se v úvodu teoretické části zabývá všeobecnou problematikou personálního marketingu organizací a nalézá zde návaznosti na vědu o klasickém marketingu. Stručně představuje čtenářům také problematiku firemních a produktových značek, které jsou východiskem pro detailnější deskripci …more
Abstract:
The main topic of the thesis is personnel marketing of manufacturing companies with a focus on researching the employer value proposition. The introduction of the thesis theoretical part deals with the general problematics of personal marketing of organizations and finds connections to the classical marketing science. It also briefly introduces the issue of corporate and product brands, which are the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Švec, Stanislav. Hodnotová nabídka zaměstnavatele. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc

Moravian Business College Olomouc

Moravian Business College Olomouc

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Company Economics and Management