Denis Prošek

Bachelor's thesis

Tvorba obsahové strategie značky

Content strategy as a tool for marketing communication
Abstract:
V předkládané bakalářské práci „Obsahová strategie jako nástroj marketingové komunikace“ je cílem poukázat na vhodnost tvorby obsahu. Práce se zabývá nástrojem obsahového marketingu – obsahovou strategií. Tato strategie byla aplikována na brněnský kulturní podnik Kabinet múz a to především pro jasnější představu jak by mohla být obsahová strategie pro tento typ podniku vypracována. Práce následně navrhuje …more
Abstract:
Target of submitted bachelor thesis “Content strategy as a tool for marketing communication” is to point out suitability of creating content. Thesis handle with tool of content marketing - content strategy. This strategy was applied on Brno’s culture business Kabinet múz which is good option for clearer picture how content strategy for this type of business could be made. Thesis then suggests and evaluate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Reader: Adam Polášek, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.