Význam poznávacích procesů pro tvorbu umělé inteligence – Vojtěch Pangrác
Vojtěch Pangrác
Diplomová práce
Význam poznávacích procesů pro tvorbu umělé inteligence
Meaning of cognitive processes for creating artificial intelligence
Anotace:
Tato práce je zaměřena na vytvoření jednotného pohledu v oblasti poznávacích procesů. Konkrétně se jedná o rozbor stanovující význam poznávacích procesů pro celé odvětví umělé inteligence. Celá tato oblast je popsána skrze rozbor biologických poznávacích procesů a jejich následné srovnání s procesy umělé inteligence a dále také celkový rozbor jejich omezení či jejich využití. Práce dále obsahuje stručný …víceAbstract:
This work is aimed at creating a single view in the field of cognitive processes. Namely it is analysis of providing importance of cognitive processes for the entire field of artificial intelligence. The whole area of cognitive processes is described through the analysis of biological cognitive processes and their subsequent comparison with the processes of artificial intelligence and also the overall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedoucí: Karel Pstružina
- Oponent: Jan Burian
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33494
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika
Práce na příbuzné téma
-
Multiagentní systémy v praxi - implementace distribuovaného dohledového systému
Miroslav Prýmek -
Multi-agent systems simulator in Common Lisp
Peter VAŇUŠANIK -
Řízení kolaborativních multi-agentních dynamických systémů
Jindřich WOLF -
Multi-Agentní systémy a jejich propojení s webovými službami
Martin Damovský -
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia -
Vnímání rizik umělé inteligence pohledem terror management theory
Daniel Friedrich