Návrh marketingové strategie firmy Unistav – Bc. Petr Březina, DiS.
Bc. Petr Březina, DiS.
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie firmy Unistav
A Marketing Strategy Proposal fo the Unistav Company
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii firmy Unistav. V kapitole jedna jsou uvedeny teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako podnikové strategické plánování, analýza vnitřního i vnějšího prostředí a marketingové strategie podniku. Kapitola dvě je zaměřena na vlastní analýzy firmy a okolí, ze kterých byly formulovány návrhy marketingové strategie pro …viacAbstract:
The bachelor thesis’ objective is to propose a suitable marketing strategy for the Unistav Company. Chapter one presents the theoretical basis for tackling the issue. It involves enterprise strategic planning, internal and external environments and enterprise marketing strategies. Chapter two focuses on the actual analysis of the company and its environs, which the marketing strategy for the Unistav …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/evbm8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedúci: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky
Tomáš Lorenc -
Návrh marketingové a finanční strategie vybrané firmy
Arben Prenaj -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie.
Barbora Pešková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová