Bc. Petr Březina, DiS.

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie firmy Unistav

A Marketing Strategy Proposal fo the Unistav Company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii firmy Unistav. V kapitole jedna jsou uvedeny teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako podnikové strategické plánování, analýza vnitřního i vnějšího prostředí a marketingové strategie podniku. Kapitola dvě je zaměřena na vlastní analýzy firmy a okolí, ze kterých byly formulovány návrhy marketingové strategie pro …více
Abstract:
The bachelor thesis’ objective is to propose a suitable marketing strategy for the Unistav Company. Chapter one presents the theoretical basis for tackling the issue. It involves enterprise strategic planning, internal and external environments and enterprise marketing strategies. Chapter two focuses on the actual analysis of the company and its environs, which the marketing strategy for the Unistav …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
  • Oponent: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem