Marketing nezávislého hudebního vydavatelství – William Mendonca Sachambula
William Mendonca Sachambula
Bachelor's thesis
Marketing nezávislého hudebního vydavatelství
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing nezávislého hudebního vydavatelství, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Teoretická část se věnuje definování marketingu a jeho nástrojů včetně marketingové komunikace a kampaně. V praktické části je představeno vydavatelství MIKE ROFT RECORDS a Rychlí Kluci, přesně definován hudební trh, který je rozebrán prostřednictvím analýz …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on marketing an independent music publishing house, focusing on a marketing campaign for my own music album. The theoretical part is devoted to defining marketing and its tools including marketing communication and campaigning. In the practical part, MIKE ROFT RECORDS and Rychlí Kluci are introduced, also a precisely defined music market that is dismantled through environmental …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Identifier:
http://theses.cz/id/wi0hpd/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SACHAMBULA, William Mendonca. \textit{Marketing nezávislého hudebního vydavatelství}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Available from: https://theses.cz/id/wi0hpd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y
Radek Janků -
Marketing hudebního vydavatelství
Michaela JALOVECKÁ -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Současný vývoj, trendy a marketing v barmanství
Daniel Sváček -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia