Marketing nezávislého hudebního vydavatelství – William Mendonca Sachambula
William Mendonca Sachambula
Bakalářská práce
Marketing nezávislého hudebního vydavatelství
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing nezávislého hudebního vydavatelství, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Teoretická část se věnuje definování marketingu a jeho nástrojů včetně marketingové komunikace a kampaně. V praktické části je představeno vydavatelství MIKE ROFT RECORDS a Rychlí Kluci, přesně definován hudební trh, který je rozebrán prostřednictvím analýz …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on marketing an independent music publishing house, focusing on a marketing campaign for my own music album. The theoretical part is devoted to defining marketing and its tools including marketing communication and campaigning. In the practical part, MIKE ROFT RECORDS and Rychlí Kluci are introduced, also a precisely defined music market that is dismantled through environmental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/wi0hpd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SACHAMBULA, William Mendonca. \textit{Marketing nezávislého hudebního vydavatelství}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wi0hpd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y
Radek Janků -
Marketing hudebního vydavatelství
Michaela JALOVECKÁ -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Současný vývoj, trendy a marketing v barmanství
Daniel Sváček -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia