Miroslav Kněžický

Master's thesis

Prodejní strategie nadnárodní společnosti (Guinness)

Sales Strategy of an International Corporation (Guinness)
Abstract:
Tato práce se zabývá prodejní strategií společnosti Guinness na trhu s pivem ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Práce analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a na základě této analýzy navrhuje možné strategie na zlepšení prodejních výkonů podniku.
Abstract:
This thesis is concerned with the sales strategy of an International corporation Guinness on a UK market. The paper further analyses the internal and external environment of the company. Based on these analyses the paper provides some possible strategies that can result in an improvement of the sales efficiency of the company
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2014
  • Supervisor: Petr Cimler
  • Reader: Dita Hommerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39523