Collingwoodova estetika ve výchovně-vzdělávacím procesu – Mgr. Pavlína Buršíková, DiS.
Mgr. Pavlína Buršíková, DiS.
Diplomová práce
Collingwoodova estetika ve výchovně-vzdělávacím procesu
Collingwood's Aesthetics in the Educational Process
Anotace:
Cílem práce je představit Collingwoodovu estetiku a její možnou aplikaci ve výchovně-vzdělávacím procesu, zvláště ve středoškolských předmětech estetické výchovy. Dle autora je umění klíčovým procesem imaginárního objevování, se kterým je spjata hodnota díla v rámci sebepoznání. Podstatnou roli zastávají v jeho estetické teorii emoce i magie. Collingwoodovo pojetí umění i uměleckých děl tudíž podporuje …víceAbstract:
The objective of the work is to introduce Collingwood's aesthetics and its possible application in the educational process, especially in high school subjects of aesthetic education. According to the author, art is a key process of imaginary discovery, which is associated with the value of the work within self-knowledge. In his aesthetic theory, emotions and magic play an important role. Collingwood …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t92qr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. Hana Řehulková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Automation and digitization support of of human business internal processes in Automotive
Ioana-Sorina Voicu -
Teacher questions supporting communication in the classroom (on the material of ELT)
Pavlína BRONOVÁ -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova