Využití marketingových nástrojů propagace – Bc. Slavomír Vinař, DiS.
Bc. Slavomír Vinař, DiS.
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů propagace
The Use of Marketing Instruments for Promotion
Anotace:
Bakalářská práce „Využití marketingových nástrojů komunikace“ analyzuje tento problém na konkrétní firmě VIVA – manipulační technika s.r.o. Pro souvislosti mezi jednotlivými marketingovými nástroji, trhem a makroprostředím je práce vybavena tomu odpovídající teoretickou částí a základními informacemi o vlastnostech analyzované firmy. Těžiště práce leží v analýze způsobů propagace v podmínkách náročného …víceAbstract:
Graduate's work " The use of marketing instruments of communication" analyses this promblem on company VIVA - manipulating technology Ltd. For to get the consequences among the individual marketing instruments, the market and the macro-surroundings the work is provided with appropriate theoretical part and basic information about analysed comany. The focal point lies in analising methods of promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/nu02m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2009
- Vedoucí: Ing. Jiří Kudera, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Pešek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Marketing a propagace střední školy
Nikola Hönigová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová