Kvalita place brandingu v internetovém prostoru krajů ČR – Bc. Petr Těšík
Bc. Petr Těšík
Master's thesis
Kvalita place brandingu v internetovém prostoru krajů ČR
The quality of place branding in the Internet of the Czech Republic regions
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá moderní disciplínou, zvanou place branding neboli značka území. Cílem této práce je vytvořit ucelenou informační základnu pro správnou tvorbu územní značky, podle moderních trendů. K tomu slouží teoretická část práce, ve které jsou popsány základní elementy, které by měla obsahovat každá fungující značka. Po obecném pojetí územní značky, se práce více zaměřuje na propagaci …moreAbstract:
This diploma thesis deals with modern discipline called place branding or brand of territory. The aim of this work is to create a comprehensive information base for the creation of territorial brands, according to modern trends. For this object was made the theoretical part of the thesis, which is about basic elements that should contain all functioning brands. After the municipal concept of place …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. RNDr. Pavel Ptáček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TĚŠÍK, Petr. \textit{Kvalita place brandingu v~internetovém prostoru krajů ČR}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/wibgk3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and environmental development of regions
Theses on a related topic
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Návrh propagace regionu Slovácko pomocí internetového marketingu
Tereza Knotková -
Analýza propagace a prezentace památky UNESCO Hornický region Krušnohoří
David Moudrý -
Česká kulturní krajina a její drobné památky. Region: Klatovsko.
Pavla POLÁČKOVÁ -
Veřejná zakázka zástavbové studie území s vazbami na širší území
Lukáš Burda -
Lokální konflikty o využití území v Ústeckém kraji - možnosti a bariéry využití brownfieldů v záplavových území
Eva HRDINOVÁ -
Změny ve využití ploch v suburbanizovaném území - případová studie katastrálního území Krásné Pole
Martin ČERMÁK -
Analýza rekreačního potenciálu území lesnického úseku Soběšice na území ŠLP ML Křtiny
Tereza Vašková