Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o. – Mgr. Tomáš HERMANN
Mgr. Tomáš HERMANN
Bakalářská práce
Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.
Analysis interpretation of brand development and steps for the corporate brand communications OEZ s.r.o.
Anotace:
Značka se během minulého století stala jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů a na dnešních světových trzích má obrovský vliv a významně ovlivňuje nákupní rozhodování každého z nás. To vše bezesporu platí pro spotřebitelské trhy, ale jak se značka buduje v prostředí business to business? Právě tímto problémem se budu zabývat v této práci. Z prostředí světových značek jako Marlboro či Nokia …víceAbstract:
In the past century a brand became one of the most important marketing tools which has a huge power on the today’s markets worldwide and significantly influences shopping decisions of us all. All this with no doubt applies to consumer markets but how does a brand develop in the business to business environment? This is the very topic of my thesis. We will move from the world’s brands, such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERMANN, Tomáš. Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza značky České pirátské strany a jejího lídra Ivana Bartoše
Eliška Dokulilová -
Analýza image značky bankovní instituce
Tereza Krečmerová -
Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.
Linh Giang Phamová