Štěstí za všechny peníze: Analýza vztahu mezi bohatstvím a štěstím v ČR – Dominika Brožová
Dominika Brožová
Bachelor's thesis
Štěstí za všechny peníze: Analýza vztahu mezi bohatstvím a štěstím v ČR
Happiness For All Money: Analysis of the Relationship between Wealth and Happiness in the Czech Republic
Abstract:
Cílem práce bylo zjistit, jak bohatství neboli výše příjmu ovlivňuje referovanou životní spokojenost obyvatel České republiky. K analýze byla použita nejnovější dostupná data Eurobarometer vlna 78.1 z listopadu 2012. Celkově byly odhadovány tři modely metodou pořádkového probit, kde bylo pracováno s relativním příjmem. Vliv příjmu se následně ukázal u všech modelů statisticky signifikantní a s pozitivním …moreAbstract:
The aim of thesis was to find out how wealth or income level affects reported life satisfaction of inhabitants of the Czech Republic. The analysis used the latest available data Eurobarometer wave 78.1 of November 2012. Overall, three models were estimated by ordered probit method, where it was operated with relative income. Effect of income is then shown on all models statistically significant and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38825
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2013
- Supervisor: Daniel Šťastný
- Reader: Arnošt Klesla
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38825
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Theses on a related topic
-
Vliv relativního příjmu na spotřebu domácností v České republice
Ondřej Badura -
Příběhy Charlese Dickense jako variace na téma chudoby, bohatství a štěstí
Kamila PRŮDKOVÁ -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková