Štěstí za všechny peníze: Analýza vztahu mezi bohatstvím a štěstím v ČR – Dominika Brožová
Dominika Brožová
Bachelor's thesis
Štěstí za všechny peníze: Analýza vztahu mezi bohatstvím a štěstím v ČR
Happiness For All Money: Analysis of the Relationship between Wealth and Happiness in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem práce bylo zjistit, jak bohatství neboli výše příjmu ovlivňuje referovanou životní spokojenost obyvatel České republiky. K analýze byla použita nejnovější dostupná data Eurobarometer vlna 78.1 z listopadu 2012. Celkově byly odhadovány tři modely metodou pořádkového probit, kde bylo pracováno s relativním příjmem. Vliv příjmu se následně ukázal u všech modelů statisticky signifikantní a s pozitivním …viacAbstract:
The aim of thesis was to find out how wealth or income level affects reported life satisfaction of inhabitants of the Czech Republic. The analysis used the latest available data Eurobarometer wave 78.1 of November 2012. Overall, three models were estimated by ordered probit method, where it was operated with relative income. Effect of income is then shown on all models statistically significant and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38825
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
- Vedúci: Daniel Šťastný
- Oponent: Arnošt Klesla
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38825
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv relativního příjmu na spotřebu domácností v České republice
Ondřej Badura -
Příběhy Charlese Dickense jako variace na téma chudoby, bohatství a štěstí
Kamila PRŮDKOVÁ -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková