Bc. Radka POCHMANOVÁ

Master's thesis

Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace

Marketing of the region Rakovnicko as a tourist destination
Abstract:
Vyplývajíce z názvu diplomové práce je jejím prvotním cílem analýza stavu marketingu v regionu Rakovnicko. Lze říci, že tato destinace má velmi dobrý potenciál pro cestovní ruch dokázaný provedeným marketingovým výzkumem mezi obyvateli i návštěvníky regionu. Plnému využití této výhody brání jen absence centrálního řízení marketingu destinace.
Abstract:
Based on the title of the master thesis, the basic purpose is an analysis of marketing in region Rakovnicko. It can be said this destination has very good potential for tourism, this is visible in marketing surveys, which was made among inhabitants and visitors. The absence of central management of destination marketing hinders to fully exploitation of this advantage.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2011
  • Supervisor: RNDr. Jaroslav Koutský, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POCHMANOVÁ, Radka. Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická