Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace – Bc. Radka POCHMANOVÁ
Bc. Radka POCHMANOVÁ
Master's thesis
Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace
Marketing of the region Rakovnicko as a tourist destination
Abstract:
Vyplývajíce z názvu diplomové práce je jejím prvotním cílem analýza stavu marketingu v regionu Rakovnicko. Lze říci, že tato destinace má velmi dobrý potenciál pro cestovní ruch dokázaný provedeným marketingovým výzkumem mezi obyvateli i návštěvníky regionu. Plnému využití této výhody brání jen absence centrálního řízení marketingu destinace.Abstract:
Based on the title of the master thesis, the basic purpose is an analysis of marketing in region Rakovnicko. It can be said this destination has very good potential for tourism, this is visible in marketing surveys, which was made among inhabitants and visitors. The absence of central management of destination marketing hinders to fully exploitation of this advantage.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2011
- Supervisor: RNDr. Jaroslav Koutský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POCHMANOVÁ, Radka. \textit{Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/wis8bx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POCHMANOVÁ, Radka. Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Řízení jakosti v podnicích cestovního ruchu aplikované na Zámecký penzion a Turistické informační centrum ve Valašském Meziříčí
Pavla Němcová -
Turistické informační centrum města Ústí nad Orlicí - trendy v návštěvnosti
Andrea DUŠKOVÁ -
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Julie Konečná -
INFORMAČNÍ A TURISTICKÉ CENTRUM K POUTNÍMU KOSTELU SV. JANA NEPOMUCKÉHO NA ZELENÉ HOŘE
Markéta Laštovičková -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Turistické informační centrum Moravské Budějovice
Blanka Paulová -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová -
Informační centrum Jizerských hor-střediska Bedřichov v Jizerských horách a Janov
Markéta KUČEROVÁ