Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace – Bc. Radka POCHMANOVÁ
Bc. Radka POCHMANOVÁ
Diplomová práce
Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace
Marketing of the region Rakovnicko as a tourist destination
Anotace:
Vyplývajíce z názvu diplomové práce je jejím prvotním cílem analýza stavu marketingu v regionu Rakovnicko. Lze říci, že tato destinace má velmi dobrý potenciál pro cestovní ruch dokázaný provedeným marketingovým výzkumem mezi obyvateli i návštěvníky regionu. Plnému využití této výhody brání jen absence centrálního řízení marketingu destinace.Abstract:
Based on the title of the master thesis, the basic purpose is an analysis of marketing in region Rakovnicko. It can be said this destination has very good potential for tourism, this is visible in marketing surveys, which was made among inhabitants and visitors. The absence of central management of destination marketing hinders to fully exploitation of this advantage.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Koutský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POCHMANOVÁ, Radka. \textit{Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/wis8bx/.
Jak správně citovat práci
POCHMANOVÁ, Radka. Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení jakosti v podnicích cestovního ruchu aplikované na Zámecký penzion a Turistické informační centrum ve Valašském Meziříčí
Pavla Němcová -
Turistické informační centrum města Ústí nad Orlicí - trendy v návštěvnosti
Andrea DUŠKOVÁ -
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Julie Konečná -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Turistické informační centrum Moravské Budějovice
Blanka Paulová -
INFORMAČNÍ A TURISTICKÉ CENTRUM K POUTNÍMU KOSTELU SV. JANA NEPOMUCKÉHO NA ZELENÉ HOŘE
Markéta Laštovičková -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová -
Informační centrum Jizerských hor-střediska Bedřichov v Jizerských horách a Janov
Markéta KUČEROVÁ