Bc. Radka POCHMANOVÁ

Diplomová práce

Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace

Marketing of the region Rakovnicko as a tourist destination
Anotace:
Vyplývajíce z názvu diplomové práce je jejím prvotním cílem analýza stavu marketingu v regionu Rakovnicko. Lze říci, že tato destinace má velmi dobrý potenciál pro cestovní ruch dokázaný provedeným marketingovým výzkumem mezi obyvateli i návštěvníky regionu. Plnému využití této výhody brání jen absence centrálního řízení marketingu destinace.
Abstract:
Based on the title of the master thesis, the basic purpose is an analysis of marketing in region Rakovnicko. It can be said this destination has very good potential for tourism, this is visible in marketing surveys, which was made among inhabitants and visitors. The absence of central management of destination marketing hinders to fully exploitation of this advantage.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
  • Vedoucí: RNDr. Jaroslav Koutský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POCHMANOVÁ, Radka. Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická