Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost – Bc. Lukáš Vejnar
Bc. Lukáš Vejnar
Master's thesis
Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost
Creating a marketing plan for the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro nově vznikající oděvní společnost. Cílem práce je vytvořit nový plán, který bude postaven na etapách tvorby marketingového plánu a analýze současného stavu. Tedy provést marketingový výzkum, formulovat cíle, navrhnout marketingovou strategii, segmentaci trhu, prováděcí (akční) plán, rozpočet a plán kontrol. V první části práce autor popisuje …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on creating a marketing plan for a newly emerging fashion company. The aim of the thesis is to create a new plan built on the stages of the marketing plan and analysis of the current situation. Conduct marketing research, formulate goals, design marketing strategy, market segmentation, implementation plan, budget, and control plan. In first part of the work author describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wq239/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in the Fashion Industry: Zara Case Study
Quynh Chau Nguyen -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman