Bc. Lukáš Vejnar

Master's thesis

Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost

Creating a marketing plan for the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro nově vznikající oděvní společnost. Cílem práce je vytvořit nový plán, který bude postaven na etapách tvorby marketingového plánu a analýze současného stavu. Tedy provést marketingový výzkum, formulovat cíle, navrhnout marketingovou strategii, segmentaci trhu, prováděcí (akční) plán, rozpočet a plán kontrol. V první části práce autor popisuje …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on creating a marketing plan for a newly emerging fashion company. The aim of the thesis is to create a new plan built on the stages of the marketing plan and analysis of the current situation. Conduct marketing research, formulate goals, design marketing strategy, market segmentation, implementation plan, budget, and control plan. In first part of the work author describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní