Bc. Lukáš Vejnar

Master's thesis

Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost

Creating a marketing plan for the selected company
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro nově vznikající oděvní společnost. Cílem práce je vytvořit nový plán, který bude postaven na etapách tvorby marketingového plánu a analýze současného stavu. Tedy provést marketingový výzkum, formulovat cíle, navrhnout marketingovou strategii, segmentaci trhu, prováděcí (akční) plán, rozpočet a plán kontrol. V první části práce autor popisuje …viac
Abstract:
The diploma thesis focuses on creating a marketing plan for a newly emerging fashion company. The aim of the thesis is to create a new plan built on the stages of the marketing plan and analysis of the current situation. Conduct marketing research, formulate goals, design marketing strategy, market segmentation, implementation plan, budget, and control plan. In first part of the work author describes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedúci: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní