Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky – Albina Salakhutdinova
Albina Salakhutdinova
Master's thesis
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Use of corporate philanthropy to strengthen brand value
Abstract:
Cílem práce je zjistit to, jak aktivity v oblasti firemní filantropie přispívají (nebo nepřisívají) k posilování vnímané hodnoty značky ze strany zákazníků. Úkolem práce je také prozkoumat, zda existují rozdíly ve vnímání FA značek muži a ženy, a zda vybrané značky (Zara, Mango, H&M) je možné označit jako „filantropické“. Pro tyto účely je na základě literární rešerše vytvořen model filantropické značky …moreAbstract:
The aim of the thesis is to find out how activities in the field of corporate philanthropy contribute (or do not contribute) to strengthening the perceived brand value by customers. The task of the work is also to examine whether there are differences in the perception of FA brands of men and women, and whether selected brands (Zara, Mango, H&M) can be described as „philanthropic“. For these purposes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82122
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2021
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82122
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Alexandra Tančáková -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Tadeáš Herskovič -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Veronika Nováková