Albina Salakhutdinova

Diplomová práce

Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky

Use of corporate philanthropy to strengthen brand value
Anotace:
Cílem práce je zjistit to, jak aktivity v oblasti firemní filantropie přispívají (nebo nepřisívají) k posilování vnímané hodnoty značky ze strany zákazníků. Úkolem práce je také prozkoumat, zda existují rozdíly ve vnímání FA značek muži a ženy, a zda vybrané značky (Zara, Mango, H&M) je možné označit jako „filantropické“. Pro tyto účely je na základě literární rešerše vytvořen model filantropické značky …více
Abstract:
The aim of the thesis is to find out how activities in the field of corporate philanthropy contribute (or do not contribute) to strengthening the perceived brand value by customers. The task of the work is also to examine whether there are differences in the perception of FA brands of men and women, and whether selected brands (Zara, Mango, H&M) can be described as „philanthropic“. For these purposes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2021
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82122