Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky – Albina Salakhutdinova
Albina Salakhutdinova
Diplomová práce
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Use of corporate philanthropy to strengthen brand value
Anotace:
Cílem práce je zjistit to, jak aktivity v oblasti firemní filantropie přispívají (nebo nepřisívají) k posilování vnímané hodnoty značky ze strany zákazníků. Úkolem práce je také prozkoumat, zda existují rozdíly ve vnímání FA značek muži a ženy, a zda vybrané značky (Zara, Mango, H&M) je možné označit jako „filantropické“. Pro tyto účely je na základě literární rešerše vytvořen model filantropické značky …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out how activities in the field of corporate philanthropy contribute (or do not contribute) to strengthening the perceived brand value by customers. The task of the work is also to examine whether there are differences in the perception of FA brands of men and women, and whether selected brands (Zara, Mango, H&M) can be described as „philanthropic“. For these purposes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82122
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2021
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82122
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Alexandra Tančáková -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Tadeáš Herskovič -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Veronika Nováková