Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků – Bc. Lenka Skálová
Bc. Lenka Skálová
Bachelor's thesis
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Incentive and loyalty programs as a tool for building customer loyalty
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá motivačními a věrnostními programy jako nástrojem budování loajality zákazníků. V teoretické části se zabývá spokojeností zákazníka, možnostmi diferenciace firem, loajalitou zákazníků, věrnostními programy, podporou prodeje a databázovým marketingem. Aplikační část obsahuje informace o firmě Penny Market, s. r. o., výsledky a vyhodnocení dotazníků a návrhy na zlepšení věrnostního …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with motivation and loyalty programs as a tool for building customer loyalty. The theoretical part deals with customer satisfaction, differentiation possibilities of companies, customer loyalty, loyalty programs, sales promotion and database marketing. Application part contains information about the company Penny Market, s. r. o., results and evaluation questionnaire and suggestions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ie9dz/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKÁLOVÁ, Lenka. \textit{Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/wjfa7z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Vernostné programy v hotelierstve
Diana Fričová