Ladislav Možný

Disertační práce

Operationalization of the market differentiation and value proposition construct Concept and application

Operationalization of the market differentiation and value proposition construct. Concept and application
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout způsob operacionalizace tržní diferenciace a ukázat, jak tuto operacionalizaci využít. Tržní diferenciace je klíčovým prvkem firemní strategie na obchodní úrovni a úzce souvisí s výkonností dané společnosti. Současné přístupy k operacionalizaci diferenciace jsou přezkoumány a kategorizovány. Na základě těchto zjištění přístup založený na rozkladu tržní nabídky k jejím …více
Abstract:
The goal of this thesis is to propose how to operationalize market differentiation and demonstrate how to use this operationalization. Market differentiation is a key element of company strategy on the business level and is closely related to the performance of the given company. Current approaches to operationalizing differentiation are reviewed and categorized. Based on these findings, an approach …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 3. 2023
  • Vedoucí: Jiří Hnilica
  • Oponent: Josef Krause, Tomáš Hejsler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88688