Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph – Andrea Velecká
Andrea Velecká
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph
Marketing Communication of the Coworking Center of the Multi-Genre Project Telegraph
Abstract:
Téma bakalářské práce je marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph. Cílem této práce je poukázat na možná úskalí v tvorbě marketingového komunikačního mixu, obzvláště v prezentaci směrem k veřejnosti. Teoretická část této práce vymezuje pojmy jako kulturní a kreativní průmysly, které neodmyslitelně patří k Telegraphu. Praktická část se již zabývá charakteristikou …moreAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the marketing communication of the coworking center of the multi-genre project Telegraph. The aim of this work is to point out possible pitfalls in creating a marketing communication mix, especially in the presentation to the public. The theoretical part of this work defines concepts such as cultural and creative industries, which are an integral part of the Telegraph …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VELECKÁ, Andrea. \textit{Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/wjkeo5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Velecká, Andrea. Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
Petr Novák -
Vliv Brexitu na kulturní sektor a kreativní průmysly Spojeného království Velké Británie a Severního Irska
Anastasiya Lasiankova -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Kulturní a kreativní průmysly a regenerace lokalit brownfields
Petra Kneslová -
Dopad Brexitu na kreativní průmysly Spojeného království
Markéta Chalupová -
Kulturní a kreativní průmysly 25 let poté (Série publicistických rozhovorů pro web Hospodářských novin)
Josef Kokta -
Kreativní klastry v Rusku. Moskva a Petrohrad Kreativní klastry vzniklé z iniciativ komunity a ze soukromého kapitálu od roku 2003 do 2016. Struktury, funkce a dynamika
Anna TRETYAKOVA -
Hlavní města V4 a jejich kreativní prostředí
Barbora Andrová