Marketingový plán na založení surfařské školy WAVE RIDERS surf school – Bc. Lucie Čadilová
Bc. Lucie Čadilová
Bakalářská práce
Marketingový plán na založení surfařské školy WAVE RIDERS surf school
Marketing plan for the establishment of a surf school, titled the WAVE RIDERS surf school
Anotace:
Má bakalářská práce se zaměřuje na marketingový plán, který je důležitou a nezbytnou součástí pro efektivní řízení jakékoliv společnosti. Kladu důraz na popsání všech částí marketingového plánu jako je současná marketingová situace, analýza SWOT, stanovení marketingových cílů, strategie naplnění cílů, rozpočet a kontrola. Nejvíce se zaměřuji na popsání marketingových cílů a strategií, pomocí kterých …víceAbstract:
This thesis is focused on a company marketing plan , which is an essential and extremely important aspect of the operations of any given company .I focus mainly on describing all individual parts of the marketing plan, these include the current marketing situation, SWOT analysis, the setting of marketing goals , the strategy of marketing goal completition, the budget as well as controls and evaluation …víceKlíčová slova
Marketingové plánování marketingový plán marketingový výzkum portfolio podnikatelských aktivit poslání firmy analýza SWOT metoda SMART marketingové cíle marketingové strategie segmentace marketingový mix komunikační mix positioning targeting konkurence rozpočet marketingová kontrola. Marketing planning marketing plan marketing research portfolio of business activities company vision SWOT analysis methods SMART marketing goals marketing strategy segmentation marketing mix communication mix competition budget marketing controls.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yfv8c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Podnikatelský plán na diverzifikaci produktového portfolia
Alexandra Junková -
Project of Managing Credit Risk of the Selected Portfolio of the Bank Risk Exposures by using the Methods of Basel III.
Galina Saenko -
Portfolio aktivit pro revidovanou výuku informatiky na druhém stupni základní školy
Marcela HRNČIŘÍKOVÁ -
Příprava business plánu pro rozšíření aktivit rodinného podnikání
Ak Bota Abdrakhmanova -
Příprava business plánu pro rozšíření aktivit rodinného podnikání
Azamat Orynbassarov -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček