Segmentácia klientov vybranej finančnej inštitúcie – Bc. Radoslava Hronská
Bc. Radoslava Hronská
Bakalářská práce
Segmentácia klientov vybranej finančnej inštitúcie
Client segmentation of selected financial institiution
Abstract:
The basis of this undergraduate “Client segmentation of selected financial institution” work is a marketing analysis of the current segmentation of customers in selected financial institutions, the evaluation and possible proposals for improving the situation found. From obtained public and internal information pertaining to the practicalities we analyze the customer targeting policies of Tatra Banka …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce „Segmentácia klientov vybranej finančnej inštitúcie“ je marketingová analýza súčasného stavu segmentácie klientov vo vybranej finančnej inštitúcii, zhodnotenie a prípadné predloženie návrhov na zlepšenie zisteného stavu. Zo získaných interných informácií a verejne dostupných informácií v praktickej časti analyzujeme segmentáciu klientov Tatra banky, a.s. Charakterizujeme jednotlivé …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ynfmx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentácia klientov v bankových inštitúciách
Agnesa Gocníková -
Unite client for Visual Studio Code
Filip Nováček