Podnikatelský záměr – svatební agentura – Lucie Dvořáková
Lucie Dvořáková
Diplomová práce
Podnikatelský záměr – svatební agentura
Business plan – Wedding Agency
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavní podnikatelského plánu pro nově vznikající svatební agenturu. Tato svatební agentura se zaměřuje především na svatby na klíč v Praze a Středních Čechách. Dílčím cílem je na základě provedených analýz vyhodnotit realizovatelnost daného podnikatelského záměru. Kromě popisu podnikatelského záměru a marketingové strategie jsou v této práci k nalezení analýzy jako PEST …víceAbstract:
The objective of the master's thesis is business planning, new venture creation of Wedding Agency. This Wedding Agency focuses on turnkey wedding in Prague and Central Bohemia especially. The partial aim is to evaluate the feasibility of the business idea by performed analyses. In this work we can find also analysis as PEST analysis, SWOT analysis, analysis of market competition and marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59226
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2014
- Vedoucí: Martin Kešner
- Oponent: Ladislav Hartman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59226
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Descriptive Analysis of Money Market and Capital Market in a selected country
Elnur Ibrahimov -
Increasing of a Profit Through the Analysis of the Market Demand
Xun Cao -
Comparative Analysis of Estimated Market Values of Selected Companies
Yuanxing Liu -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Analýza trhu a konkurence v oblasti prodeje letecké přepravy
Julia Gorlinská -
Analýza trhu a konkurence autoservisů a určení vhodné strategie pro vybraný autoservis
Zuzana Rázlová