Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ – Bc. Adam König
Bc. Adam König
Diplomová práce
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
The use of conversational artificial intelligence in mathematics education at the lower secondary level of elementary schools
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá potenciál konverzační umělé inteligence (KUI), konkrétně modulu ChatGPT, pro výuku matematiky na druhém stupni základních škol (6.–9. ročník). Cílem je zjistit způsoby integrace konverzačního modulu do učebního procesu a určit jeho přesnost jako výukového nástroje, podle RVP. Práce obsahuje přehled základních počítačových technologií a jejich role ve výuce matematiky – mezi …víceAbstract:
This diploma thesis explores the potential of Conversational Artificial Intelligence (CAI), specifically the ChatGPT module, for teaching mathematics at the lower secondary schools (sixth-ninth grade). The aim is to identify ways to integrate the conversational module into the teaching process and determine its accuracy as a teaching tool, according to the RVP (Framework Education Program). The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uk5mi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: RNDr. Břetislav Fajmon, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Helena Durnová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence v projektovém řízení
Iva Nováková -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Využití umělé inteligence pro efektivní výuku ruštiny: analýza a implementace
Pavlína Vrbová -
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Tomáš Tieze -
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková