Bc. Veronika Mamulová

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, konkrétně Henry Schein s.r.o., která je přením distributorem stomatologických materiálů, přístrojů a dalších potřeb pro všechny typy zubních praxí a oborů. Cílem předkládané bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky využití marketingu jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti …more
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm, specifically Henry Schein s.r.o., a distributor of dental materials, instruments and other supplies for all types of dental practices and disciplines. The aim of this bachelor thesis is based on the theoretical background of the use of marketing as a tool for increasing the competitiveness of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2020
  • Supervisor: Mgr. Ing. et Ing. Martina Skalická, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING

STING ACADEMY

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises