Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Veronika Mamulová
Bc. Veronika Mamulová
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, konkrétně Henry Schein s.r.o., která je přením distributorem stomatologických materiálů, přístrojů a dalších potřeb pro všechny typy zubních praxí a oborů. Cílem předkládané bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky využití marketingu jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti …moreAbstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm, specifically Henry Schein s.r.o., a distributor of dental materials, instruments and other supplies for all types of dental practices and disciplines. The aim of this bachelor thesis is based on the theoretical background of the use of marketing as a tool for increasing the competitiveness of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/qnlpk/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. Ing. et Ing. Martina Skalická, Ph.D.
- Reader: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Analýza marketingová strategie společnosti eBRÁNA
Johana Hübnerová -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Formulace marketingové strategie
Dmitrii Ognevskii -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Markéta Hassmanová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk