Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Veronika Mamulová
Bc. Veronika Mamulová
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, konkrétně Henry Schein s.r.o., která je přením distributorem stomatologických materiálů, přístrojů a dalších potřeb pro všechny typy zubních praxí a oborů. Cílem předkládané bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky využití marketingu jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm, specifically Henry Schein s.r.o., a distributor of dental materials, instruments and other supplies for all types of dental practices and disciplines. The aim of this bachelor thesis is based on the theoretical background of the use of marketing as a tool for increasing the competitiveness of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/qnlpk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ing. et Ing. Martina Skalická, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Analýza marketingová strategie společnosti eBRÁNA
Johana Hübnerová -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Formulace marketingové strategie
Dmitrii Ognevskii -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Markéta Hassmanová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk