Bc. Iveta Oršulíková

Master's thesis

Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.

Internet Marketing Strategy Proposal. Selected Web Projects from the User Experience Perspective.
Abstract:
Ve své práci se věnuji využití znalostí oboru User Experience v rámci marketingové strategie na internetu. V teoretické části jsou popsány vybrané marketingové nástroje, a na ně UX navazuje. Dále je přiblížen samotný obor UX a postup tvorby webové stránky na základě UX analýzy. Následující část je věnována propojení UX s nejbližšími marketingovými nástroji v rámci marketingové komunikace. Teoretická …more
Abstract:
In my diploma thesis I have focused on the usage of knowledge of the User Experience field within the Internet Marketing Strategy. The theoretical part provides selected marketing tools linked with UX. Further, the field of UX is introduced and the process of website development on the base of UX analysis is shown. The next part deals with the connection of UX and the closest marketing tools within …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní