Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti. – Bc. Iveta Oršulíková
Bc. Iveta Oršulíková
Master's thesis
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.
Internet Marketing Strategy Proposal. Selected Web Projects from the User Experience Perspective.
Abstract:
Ve své práci se věnuji využití znalostí oboru User Experience v rámci marketingové strategie na internetu. V teoretické části jsou popsány vybrané marketingové nástroje, a na ně UX navazuje. Dále je přiblížen samotný obor UX a postup tvorby webové stránky na základě UX analýzy. Následující část je věnována propojení UX s nejbližšími marketingovými nástroji v rámci marketingové komunikace. Teoretická …moreAbstract:
In my diploma thesis I have focused on the usage of knowledge of the User Experience field within the Internet Marketing Strategy. The theoretical part provides selected marketing tools linked with UX. Further, the field of UX is introduced and the process of website development on the base of UX analysis is shown. The next part deals with the connection of UX and the closest marketing tools within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xn2ex/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ORŠULÍKOVÁ, Iveta. \textit{Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/wk6stj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
Klaudia Daňková -
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Michal Makoš -
Metody zvyšování konverzního poměru elektronického obchodu
Petr Kulich -
Zvyšování konverzí internetového obchodu
Hana Kobzová -
Uživatelská přívětivost webových stránek z pohledu neuromarketingu
Veronika Ouředníková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Lukáš Maytner -
Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat
Markéta Burešová