Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti. – Bc. Iveta Oršulíková
Bc. Iveta Oršulíková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.
Internet Marketing Strategy Proposal. Selected Web Projects from the User Experience Perspective.
Anotace:
Ve své práci se věnuji využití znalostí oboru User Experience v rámci marketingové strategie na internetu. V teoretické části jsou popsány vybrané marketingové nástroje, a na ně UX navazuje. Dále je přiblížen samotný obor UX a postup tvorby webové stránky na základě UX analýzy. Následující část je věnována propojení UX s nejbližšími marketingovými nástroji v rámci marketingové komunikace. Teoretická …víceAbstract:
In my diploma thesis I have focused on the usage of knowledge of the User Experience field within the Internet Marketing Strategy. The theoretical part provides selected marketing tools linked with UX. Further, the field of UX is introduced and the process of website development on the base of UX analysis is shown. The next part deals with the connection of UX and the closest marketing tools within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xn2ex/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ORŠULÍKOVÁ, Iveta. \textit{Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/wk6stj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
Klaudia Daňková -
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Michal Makoš -
Metody zvyšování konverzního poměru elektronického obchodu
Petr Kulich -
Zvyšování konverzí internetového obchodu
Hana Kobzová -
Uživatelská přívětivost webových stránek z pohledu neuromarketingu
Veronika Ouředníková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Lukáš Maytner -
Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat
Markéta Burešová