Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování – František Kuděj
František Kuděj
Bakalářská práce
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
Analysis of comparison of in-store communication in hypermarkets of Albert and Kaufland retail chains and its influence on purchase behaviour
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou a komparací in-store komunikace v hypermarketech dvou retailingových řetězců Albert a Kaufland a jejím vlivem na nákupní chování zákazníků. Autor v ní definuje základní prvky in-store komunikace a její nástroje. Pojednává o jejích cílech a využití v praxi. Dále autor definuje další součásti komunikace v místě prodeje, definuje pojmy jako Merchandising, P.O.P. a P.O.S. …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis and comparison of in-store communication in hypermarkets of two retail chains Albert and Kaufland and its influence on customers' shopping behaviour. The author defines the basic elements of in-store communication and its tools. It discusses its objectives and its use in practice. The author also defines other components of in-store communication, defines terms such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94351
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUDĚJ, František. \textit{Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wk8iom/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94351
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová