Analysis and design of e-shop for selected company – Patrik Ocman
Patrik Ocman
Bakalářská práce
Analysis and design of e-shop for selected company
Abstract:
This bachelor thesis is mainly focused on analysis of individual steps that are necessary to start an online shop for selected company and provides optimal solutions based on the findings. The thesis is divided into two parts. The first part of bachelor thesis is an introduction to E-commerce history and its application in todays world as well as to Internet marketing that creats a significant part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Financial Business Plan Evaluation
Pavlo Lager -
Financial Business Plan of a New Company
Tomáš Fibich -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
SWOT analýza a její on-line video tutoriály
Kristýna Hluchá -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Rozvoj e-commerce B2C v České republice
Bohuslav SOBOTKA -
Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C
Karel Růžička -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská
Název
Vložil
Vloženo
Práva