Bc. Petra Háčková

Master's thesis

Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách

Marketing Mix and its Application in Financial Services
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu na finančním trhu. Teoretická část pojednává o jeho podstatě a popisuje jednotlivé nástroje klasické podoby marketingového mixu čtyři P, které jsou aplikovány na finanční služby. Součástí diplomové práce je také komparace produktů, cen, distribucí a propagací dvou bank - Air bank a České spořitelny. Z této komparace vyplyne, jestli …more
Abstract:
This Diploma Thesis deals with marketing mix of the financial market. The theoretical part explains its nature and describes the tools of classical marketing mix of four P’s applied to financial services. The thesis also includes a comparison of products, prices, distributions and promotions of two banks – the Air bank and the Czech Savings Bank. Whether the new philosophy of Air bank that introduces …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
  • Reader: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní